Внимание! Не допускайте попадания дизельного топлива на резиновые детали и в особенности на шланги системы охлаждения. Попавшее на эти детали топливо немедленно удалите. В противном случае резина этих деталей со временем придет в негодность.
1. Вывинтите пробку 2 вентиляционного отверстия (см. иллюстрацию).
9.1. Вывинтите пробку 2 вентиляционного отверстия:
1 - хомут топливного фильтра
2 - пробка вентиляционного отверстия
3 - подающий топливный шланг от бака
4 - топливный шланг к ТНВД
5 - зажим
6 - редукционный клапан с подсоединенными шлангами
2. Подсоедините ручной насос для создания низкого давления с емкостью для сбора конденсата, например, V.A.G. 1390, к вентиляционному отверстию, вставив в не^о всасывающий шланг насоса (см-. иллюстрацию).
9.2. Подсоедините ручной насос для создания низкого давления с емкостью для сбора конденсата, например, V.A.G. 1390, к вентиляционному отверстию, вставив в него всасывающий шланг насоса
Внимание!. В насос при удалении конденсата жидкость не должна попадать.
3. Слейте из топливного фильтра примерно 100 см3 конденсата (почти одну полную чашку), качая рычаг ручного насоса.
4. Отсоедините ручной насос, ввинтите в вентиляционное отверстие фильтра пробку 2 (см. иллюстрацию 9.1).
5. Запустите двигатель. Удаление воздуха из топливной системы будет выполнено автоматически.
6. Осмотрите топливную систему на отсутствие протечек, особенно в местах крепления топливного фильтра и соединения топливных фильтров.
Замена топливного фильтра
7. Отрежете скобите на маркуча за гориво 3 и 4 със странични ножове и разкачете маркучите от филтъра (вижте илюстрация 9.1).
8. Отстранете скобата 5 (вижте илюстрация 9.1).
9. Повдигнете редуцир вентила 6 заедно със свързаните маркучи нагоре и го извадете от филтъра (вижте илюстрация 9.1).
10. Развийте затягащия болт 1 на закрепващата яка на филтъра и извадете филтъра от държача (вижте илюстрация 9.1).
11. Напълнете новия горивен филтър с чисто дизелово гориво. Тази техника улеснява стартирането на двигателя след смяна на филтъра.
12. Инсталирайте филтъра в втулката и затегнете затягащия болт 1 на втулката (вижте илюстрация 9.1).
13. Сменете О-пръстена 6 на редуцир вентила с нов (вижте илюстрация 9.1), като го накиснете в дизелово гориво преди монтажа.
14. Сменете редуцир вентила и го закрепете със скоба 5 (вижте илюстрация 9.1).
15. Поставете маркучи за гориво 3 и 4 на разклонителните тръби и ги фиксирайте с накрайници.
Внимание! Не разменяйте входния и изходящия маркуч. Водете се от стрелките на маркучите, които обозначават посоката на движение на горивото по маркуча.
16. Стартирайте двигателя. Обезвъздушаването ще се извърши автоматично.
17. Проверете горивната система за течове, особено в точките на закрепване на горивния филтър и връзките на горивния маркуч.
Коментари на посетители